نماینده مردم تربت حیدریه:

«وحدت کلمه» لازمه تداوم انقلاب اسلامی است

«زنگنه» گفت: آحاد مردم انقلابی ایران هم باید با وحدت کلمه، انقلاب را به پیش ببرند، چراکه اسلام هرکجا ضربه خورده از عدم وحدت بوده و نیروهای انقلابی فارغ از همه حواشی با وحدت مسیر انقلاب را به پیش ببرند.
کد خبر: ۵۰۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 11February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، «محسن زنگنه» نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن به فشارهای حداکثری نظام سلطه علیه نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: فروش نفت ما در چند سال گذشته به ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسید و این در حالی بود که برجام امضا و به غرب لبخند زده بودیم و پول همان ۲۰۰ هزار بشکه هم وارد کشور نمی‌شد.

وی افزود: صدها شرکت و افراد این کشور بخصوص شرکت‌های بزرگ بیمه و کشتیرانی تحریم شدند و برای اینکه همان ۲۰۰ هزار بشکه را بفروشیم باید چندین بار کشتی را تغییر می‌دادیم و همه زندگی و معیشت مردم را به برجام گره زده و اقتصاد کشور را شرطی کرده بودند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به وضوح اعلام کرده که در تحریم و فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده و اذعان کردند که همه همپیمانان آمریکا با ایران فعالیت دارند.

زنگنه خاطرنشان کرد: کسانی که در ۲ دهه گذشته برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند اکنون به وضوح می‌بینند و اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده و امروز علاوه بر جشن ۴۳ سالگی انقلاب، ملت ایران جشن شکست سیاست فشارهای حداکثری آمریکا را برپا کردند.

این نماینده مجلس بیان داشت: علیرغم تبلیغاتی که علیه دولت سیزدهم مبنی بر اینکه اگر این دولت سرکار بیایید با دنیا قهر می‌کنیم صورت گرفته بود اما تا ۲۲ فروردین امسال روزانه ۲۰۰ هزار بشکه نفت به فروش می‌رسید اکنون اعلام می‌کنیم که امروز در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ یک میلیون ۲۰۰ هزار بشکه نفت و میعانات گازی به فروش می‌رسانیم و پول آن هم وارد کشور می‌شود.

زنگنه ابراز داشت: قدرت نفوذ انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و امروز از شاخ آفریقا و حاشیه مدیترانه تا شرق‌وغرب عالم نام و پرچم جمهوری اسلامی برافراشته است و در آستانه ورود به سال ۱۴۰۱ مردم انقلابی در صحنه آماده می‌شویم این مسیر را ادامه بدهیم.

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا حکومت مهدوی و تمدن اسلامی بدست حضرت بقیه الله (عج) محقق شود که تا دست‌یابی به این هدف فاصله داریم و این مسیر را باید با قوت ادامه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر اخلاص مسوولان و کارگزاران نظام اسلامی مهم است و باید این عقب‌نشستن‌ها و عقب‌افتادگی‌ها جبران شود.

زنگنه ادامه داد: آحاد مردم انقلابی ایران هم باید با وحدت کلمه، انقلاب را به پیش ببرند، چراکه اسلام هرکجا ضربه خورده از عدم وحدت بوده و نیروهای انقلابی فارغ از همه حواشی با وحدت مسیر انقلاب را به پیش ببرند.

راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن مردم تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور در سطح خیابانهای این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها