امام جمعه مهدی‌شهر:

جهاد تبیین یک فریضه قطعی و واجب به شمار می‌رود

«بارانی» گفت: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و واجب فوری به شمار می‌رود چراکه دشمن همه جنگ‌ها را تجربه کرد و در همه آن‌ها شکست‌خورده است.
کد خبر: ۵۰۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 11February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با راهپیمایی تماشایی مردم ورق خورد، اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر اثبات کردند که امت استثنایی هستند که نور رحمت الهی در آن‌ها تابش و انقلاب در تک‌تک سلول‌های ما جریان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و واجب فوری به شمار می‌رود چراکه دشمن همه جنگ‌ها را تجربه کرد و در همه آن‌ها شکست‌خورده است، افزود: هر چه فشار آوردند ایران شکوفاتر شد لذا جنگ نرم فضای مجازی را بافکر و القای نظرات خودشان به جوانان را آغاز کردند و این هوشیاری هر چه بیشتر مردم را می‌طلبد.

امام جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه امروز دشمن جنگ علیه خانواده، معلم، علما و صاحبان بصیرت افزایی را آغاز کرده است، ابراز داشت: در جامعه امروز جنگ علیه این سه عامل شکل‌گرفته است لذا مبارزه با آن نیازمند به بصیرت افزایی در جامعه و تبیین آن بین جوانان دارد.

بارانی با بیان اینکه در انقلاب به دستاوردهای بزرگی رسیدیم، تصریح کرد: به گفته ژنرال‌های آمریکایی کاری انقلاب با آمریکا کرد ضربه زدن معنایی و مخابره پیام ایران به دنیا است چراکه تا قبل انقلاب کدخدای جهان آمریکا بود و ایران ثابت کرد می‌توان علیه آمریکا ایستاد و به پیشرفت رسید می‌توانیم بدون آمریکا به پیشرفت دست‌یافت.

وی بابیان اینکه امام راحل افق بالادست را به ما نشان داد، افزود: نباید فراموش کرد مشکلات گذر خواهد کرد انقلاب تحولات زیادی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، نظامی، فرهنگی و غیره ایجاد کرد و باید انقلاب را به مهدی موعود وصل کرد، این هدف انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار