امام جمعه آبادان:

انقلاب اسلامی با فریاد «الله اکبر» ریشه رژیم پهلوی را سوزاند

حجت‌الاسلام عادل پور گفت: در زمانی که مشت آهنین حاکمیت استبدادی اجازه نفس کشیدن به مخالفان نمی داد و تمام کشورها تحت سیطره دو گروه قدرت شرق و غرب بود انقلاب اسلامی با فریاد الله اکبر ریشه رژیم پهلوی را سوزاند.
کد خبر: ۵۰۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 11February 2022

انقلاب اسلامی با فریاد «الله اکبر» ریشه رژیم پهلوی را سوزاندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجدجامع خرمشهر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام سرنوشت ایران در امور اقتصادی و سیاسی در دست آمریکا بود و گفتمان حاکم بر ایران توسط آنها دیکته می‌شد.

وی افزود: در زمانی که مشت آهنین حاکمیت استبدادی اجازه نفس کشیدن به مخالفان نمی‌داد و تمام کشورها تحت سیطره ۲ گروه قدرت شرق و غرب بود انقلاب اسلامی با فریاد الله اکبر ریشه رژیم پهلوی را سوزاند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی شکل نگیرد و پس از آن با فتنه، جنگ تحمیلی و جنگ نرم و تحریم‌ها قصد داشتند تا به کشور ضربه بزنند.

حجت الاسلام عادل‌پور بیان داشت: حضور مردم در صحنه سیاسی در همه شرایط جوی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جز معجزه چیز دیگری نمی تواند باشد.

امام جمعه خرمشهر گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و آنجایی که انقلابی عمل نکردیم ناموفق بودیم بنا بر این حلال مشکلات موجود انقلابی‌گری است.

وی افزود: امروز در خرمشهر نارسایی و مشکلات بسیاری داریم که  مشخص است و در این چند سال گذشته مدیریت انقلابی عمل نکرده است و ما از ریاست جمهور خواستاریم که نگاه به خرمشهر بلکه به استان خوزستان انقلابی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار