جشن بزرگ پیروزی در خیابان انقلاب قم برگزار شد

جشن بزرگ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم به‌ویژه زائران حرم حضرت معصومه (س) در جوار مرقد علی بن بابویه واقع در ابتدای خیابان انقلاب قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 11February 2022

جشن بزرگ خیابان انقلاب قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین جشن بزرگ خیابان انقلاب قم به همت یکی از هیات‌های مذهبی در جوار حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

این جشن با اجرای برنامه‌های جذاب، اعم از طنزپردازی کمدین‌ها، شعرخوانی گروه‌های سرود، خاطره‌گویی مبارزان انقلابی، اجرای حرکت‌های نمایشی ورزشی و سرگرمی کودکان در غرفه‌های بازی و نقاشی ادامه یافت.

همچنین در پایان این آیین کمک هزینه سفر ۲۲ تَن به مشهد از طرف اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم به برندگان قرعه کشی اهدا شد.

جشن فوق با مشارکت و حمایت سپاه قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قم و مرکز افق بقعه علی بن بابویه قمی و سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم به اجرا درآمد.

خیابان انقلاب (چهارمردان) یکی از مراکز اصلی قیام علیه رژیم ستمشاهی در دوران مبارزات انقلاب بود و شهدای زیادی از این خیابان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار