امام جمعه لالی:

همه وظیفه داریم پاسداری از انقلاب را به نسل‌های آینده انتقال دهیم

حجت‌الاسلام گرمسیری گفت: همه ما امروز وظیفه داریم از انقلاب پاسداری کرده و آن را به نسل های آینده واگذاریم زیرا موفقیتی برای کشور حاصل نمی شود مگر این که آرمان های اصیل انقلاب را به نسل آینده برسانیم.
کد خبر: ۵۰۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ - 11February 2022

همه وظیفه داریم پاسداری از انقلاب را به نسل های آینده واگذار کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «محمد گرمسیری» امام جمعه شهرستان لالی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد، ضمن گرامی داشت دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: همه ما امروز وظیفه داریم از انقلاب پاسداری کرده و آن را به نسل های آینده واگذاریم زیرا موفقیتی برای کشور حاصل نمی شود مگر این که آرمان های اصیل انقلاب را به نسل آینده برسانیم چرا که این انقلاب یک نعمت الهی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از همه اقشاری که در راهپیمایی حضور یافتند روز پدر و ولادت حضرت علی را تبریک گفته و افزود: فرزندانی امروز در جامعه ما موفق هستند که تربیت دینی مناسبی دارند و این توصیه امام اول ما شیعیان است و این نکته همواره در تاریخ به ثبات رسیده که کسانی که اهل ایمان بوده اند همواره به سعادت رسیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری با گرامیداشت رحلت حضرت زینب (س) عنوان کرد: حضرت زینب (س) با صبر خود الگویی برای ما و خانواده های شهدا شد چرا که اگر حضور وی نبود قطعا دشمن به هدف خود که محو فرهنگ اهل بیت بود می رسید اما با دفاع از اسلام و حریم امامت همه دشمنان به وحشت افتادند و امروز معارف اصیل آن ها به ما رسیده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به قرار گرفتن در پایان سال عنوان کرد: از مسئولین محترم در مجموعه های مختلف تشکر داریم چرا که برنامه های خوبی در مناطق محروم و در حوزه های مختلف در دهه فجر مشاهده شد اما انتظار داریم این خدمات بیشتر شود چرا که لیاقت مردم ما بیشتر از این هاست.

خطیب جمعه شهرستان لالی تصریح کرد: ما مشکلات شهرداری را می دانیم اما نزدیک سال جدید است و باید حداقل اصلاح مسیرها و خیابان ها انجام شود و باید برنامه ریزی کرد تا با رنگ آمیزی و نظافت شهر مشکلات مردم کمتر شود.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات کادر درمان و شبکه بهداشت از فعالیت های این مجموعه در سطح شهر تقدیر کرده و به مشکلات معیشتی مردم پرداخته و از مسئولان امر خوهان انجام وظایف خود به نحو مطلوب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار