با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» از حضور حماسی مردم خوزستان در یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در پیامی از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۰۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ - 11February 2022

سردار «مرادحاجتی» از حضور حماسی مردم خوزستان در یوم الله 22 بهمن تقدیر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در پیامی از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ که مصادف با چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی بود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف استان خوزستان رقم زد و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق دوباره حماسه‌ای مکرر از بزرگ مردان و زنان پایتخت دفاع مقدس بودند.

 در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه ساز خوزستان سرافراز همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و دستاورد‌های ارزشمند نظام نشان داد و میثاق خود را با شهدا و امام شهدا تجدید کردند.

 اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در سرزمین حماسه و ایثار با تقدیر از حضور آگاهانه و انقلابی امت شهید پرور استان اعم از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و اقشار و اقوام مختلف به خصوص نسل جوان در آیین گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بویژه راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن، تداوم نهضت شکوهمند امام راحل را از خداوند قادر و متعال مسالت دارم و امیدوارم که مسئولین نظام به پاس این حضور حماسی، بیش از پیش در صدد رفع مشکلات اقتصادی برآیند و بهانه دست دشمنان خبیث ملت و نظام اسلامی ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار