امام جمعه کنگان:

امروز در منطقه خاورمیانه تصمیمی بدون نظر ایران اسلامی امکان‌پذیر نیست

«محمودی» گفت: امروز در منطقه خاورمیانه هیچ اقدام و تصمیمی بدون نظر ایران اسلامی امکان‌پذیر نیست و جمهوری اسلامی همواره دشمن ظالمان و یاور مظلومان است و خواهد بود
کد خبر: ۵۰۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 11February 2022

امروز در منطقه خاورمیانه تصمیمی بدون نظر ایران اسلامی امکان پذیر نیستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» در نماز جمعه کنگان با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تشکر از حضور گسترده مردم اظهار داشت: حضور مردم در این شرایط سخت و کرونایی نشان داد به رغم مشکلات ملت ایران همواره یار و پشتیبان انقلاب، رهبری و نظام دینی اند.

امام جمعه کنگان با مروری بر خدمات و برکات انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته و عنوان این نکته که معنویت یکی از دستاوردهای برزگ انقلاب بود گفت: انقلاب و نظام ما توانست سایه داعش را از سر امت اسلام کوتاه، پای استکبار را از کشور قطع، فسادهای علنی و فسق و فجور را جمع کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در منطقه خاورمیانه هیچ اقدام و تصمیمی بدون نظر ایران اسلامی امکان پذیر نیست و جمهوری اسلامی همواره دشمن ظالمان و یاور مظلومان است و خواهد بود.

محمودی با تاکید بر لزوم روحیه جهادی در اداره و پیشبرد کشور تاکید کرد: فساد و عقب ماندگی و کم کاری محصول انقلاب نیست بلکه محصول فاصله گرفتن از روحیه جهادی و انقلابی است.

وی با تشکر از همراهی و صبر ملت بزرگ ایران و تاکید بر این مطلب که مسئولان باید با کار و در عمل قدرشناسی خود را به مردم ثابت کنند، گفت: امروز مسئولین بیش از هر زمان دیگری باید خدمتگزاری صادق و کارآمد و گره گشا برای مردم و نظام باشند.

امام جمعه کنگان در ادامه با تشکر از گزارش اقدامات نظام در دهه فجر توسط فرماندار کنگان، با تشکر از اقدام شایسته نماینده مردم جنوب در مجلس شورای اسلامی در پیگیری برخی مطالبات مهم مردم از حوزه صنعت گفت: با تلاش و اهتمام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اخیراً چند ده میلیارد تومان اعتبار از ناحیه صنعت به شهرستان کنگان تخصیص که این مبلغ غیر از بودجه کمیته برنامه ریزی است.

محمودی با تبریک میلاد جواد الائمه (ع) و تشریح ابعاد شخصیتی و فضائل و مناقب مظهر جود و سخاء حضرت امام جواد علیه السلام افزود: اعتماد و توکل به خدا، نظارت پروردگار و مأموران او، مدارا با مردم، انتقاد پذیری، خدمت رسانی به نیازمندان و عزت نفس را از اصول مهم و کاربردی در کلام و سیره آن امام همام است.

وی با اشاره به اصل انتقاد پذیری در سیره امام جواد (ع) و بیان این نکته که انتقاد کننده دلسوز دشمن نیست، گفت: البته انتقاد با تخریب و تضعیف در تضاد است و متأسفانه عده‌ای به اسم انتقاد در فضاهای مجازی و غیر آن و بر مبنای غرض شخصی برخی مسئولین را تضعیف و تخریب و توهین می‌کنند که این دلسوزی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار