استاندار البرز:

مسئولان پاسخ محبت و وفاداری مردم را با خدمت صادقانه بدهند

«عبداللهی» گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و پاسخ محبت و وفاداری آن‌ها را با خدمت صادقانه و کار جهادی بدهند.
کد خبر: ۵۰۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ - 12February 2022

مسئولان پاسخ محبت و وفاداری مردم را با خدمت صادقانه بدهندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حماسه‌آفرینی مردم این استان در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن اظهار داشت: در دهه فجر امسال در مجموع ۳۰۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان‌های استان البرز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: امسال در مقایسه با سال گذشته با رشد چهار برابری در تعداد پروژه‌های بهره‌برداری شده در دهه فجر مواجه بودیم که این موضوع، نویدبخش توسعه بیشتر استان در آینده نزدیک است.

استاندار البرز با بیان اینکه طی چند دهه گذشته مردم نشان داده‌اند که همواره پشت نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، متذکر شد: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و پاسخ محبت و وفاداری آن‌ها را با خدمت صادقانه و کار جهادی بدهند.

عبداللهی بیان داشت: با توجه به اینکه استان البرز در برخی زیرساخت‌ها مانند سرانه تخت‌های بیمارستانی، تعداد مدرسه و فضاهایی آموزشی، وضعیت راه‌ها و ... در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، مسئولان باید همت و عزم بیشتری داشته باشند تا این کمبودها را رفع کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بدون شک در آینده نزدیک شاهد تغییرات محسوسی در وضعیت زیرساخت‌های این استان خواهیم بود و اقدامات خوبی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... صورت می‌گیرد.

وی در پایان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و مطرح کرد: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در نحوه برگزاری راهپیمایی، اما مردم حضور پرشوری داشتند و این نشان‌دهنده علاقه آن‌ها به انقلاب و خون شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها