رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

اعلام موضع نظام از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: این شورا یک نهاد مردمی است که وظیفه مهم اعلام موضع نظام را بر عهده دارد.
کد خبر: ۵۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ - 03August 2015

اعلام موضع نظام از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از فارس، حجتالاسلام محمد رضایی در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: عملی شدن استراتژیها در این نهاد نیازمند تحکیم نسلها در مراسمهای گرامیداشت شعائر انقلاب و اسلام است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی همواره بر بعد مردمی بودن انقلاب اسلامی توجه داشته به طوری که نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با دستور امام راحل برای رسیدگی و توجه به این ویژگی انقلاب اسلامی در 12 مرداد سال 59 تاسیس شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مردم را مهمترین عاملان ایجاد انقلاب معرفی و اضافه کرد: شعارهای مردم در انقلابها باید حفظ شود؛ چرا که حفظ آنها در تداوم و استمرار انقلابها موثر است.

رضایی همچنین با بیان اینکه امروز فضای تقابل بین ارزشهای دینی- انسانی و اسلامی و ضد ارزشها در جهان حکم فرما شده، اضافه کرد: همه دنیا برای ترویج ضد ارزشها و تزویر در مقابل ما بسیج شده که ما باید برای تبیین شعائر انقلاب و اسلام بر مبنای برنامه ریزی عمل کنیم.

وی گفت: حفظ و تکریم شعائر انقلاب یکی از مسائل مهمی است که هر انقلابی باید به آن توجه کند،  اگر وعدهها و شعارهای انقلاب به فراموشی سپرده شود آن انقلاب پایان مییابد و باید برای آن مراسم ختم گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حفظ شعائر انقلاب اسلامی و عدم فراموشی وعدههای انقلاب را از وظائف اصلی این شورای دانست و افزود: در برگزاری برنامهها نیازمند استراتژی هستیم؛ چرا که نمیتوان به چند شعار جزئی، گذرا و کارهای شکلی و بی محتوا بسنده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها