در تقدیرنامه بنیاد شهید مطرح شد؛

سازندگان فیلم «موقعیت مهدی» برای به تصویر کشیدن شهیدان «باکری» از جان مایه گذاشتند

بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش‌های مرکز سیما فیلم و کارگردان و دیگر عوامل و همراهان تولید فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» نظیر بنیاد روایت فتح برای تولید این اثر ماندگار تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۰۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 12February 2022

سازندگان فیلم «موقعیت مهدی» برای به تصویر کشیدن شهیدان «باکری» از جان مایه گذاشتندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش‌های مرکز سیما فیلم و کارگردان و دیگر عوامل و همراهان تولید فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» نظیر بنیاد روایت فتح برای تولید این اثر ماندگار تقدیر کرد.

در پیام اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

«نمایش و روایت گل‌های بی‌خزان ایران شهدای هشت سال دفاع که در بوستان ایمان رشد کردند، زمستان را طراوتی بهاری بخشید. شهیدان حسین‌گونه با خدا معامله کردند و سرفراز رفتند.

امروز بار دیگر شاهد رزم جانانه سازندگان و تولیدکنندگان «موقعیت مهدی» هستیم که برای به تصویر کشیدن شهیدان «باکری» از جان مایه گذاشتند و جانانه از سر اخلاص لحظات نابی خلق کردند.

به همین مناسبت بنیاد شهید و امور ایثارگران بر خود وظیفه می‌داند از تلاش‌های مرکز سیما فیلم و همچنین جناب آقای «هادی حجازی‌فر» و دیگر عوامل و همراهان تولید این پروژه نظیر بنیاد روایت فتح برای تولید این اثر ماندگار تقدیر به عمل آورد.

دوام توفیق عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت داریم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار