بحرین استقرار افسر ارتباطات رژیم صهیونیستی در منامه را تأیید کرد

مقامات بحرینی استقرار افسر ارتباطات رژیم صهیونیستی در منامه را تأیید و اعلام کردند که این اقدام در راستای تشکیل ائتلافی متشکل از ۳۴ کشور انجام می شود.
کد خبر: ۵۰۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 12February 2022

بحرین استقرار افسر ارتباطات رژیم صهیونیستی در منامه را تأیید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، مقامات بحرین اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در خصوص استقرار یک افسر ارتباطات رژیم صهیونیستی در منامه را تأیید کردند.

بر اساس این گزارش، مقامات بحرین اعلام کردند: بر اساس توافق دوجانبه قرار شد این افسر اسرائیلی در منامه مستقر شود. این اقدام در راستای تشکیل ائتلافی متشکل از ۳۴ کشور انجام می‌شود.

مقامات بحرینی مدعی شده اند که مأموریت ائتلاف مذکور تأمین امنیت دریانوردی در آب‌های منطقه‌ای و نیز حمایت از تجارت بین المللی و مبارزه با تروریسم در منطقه است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از برخی جزئیات توافق امنیتی اخیر میان بحرین و رژیم اشغالگر اسرائیل خبر داده و اعلام کردند: در پی توافق امنیتی و نظامی حاصل شده میان منامه و تل آویو قرار است یک افسر متخصص ارتباطات از نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در بحرین مستقر شود.

همچنین گفته شده که مأموریت این افسر صهیونیست برقراری ارتباط مستمر و مداوم از منامه با ناوگان پنجم ارتش ایالات متحده آمریکا خواهد بود. بیش از یک هفته پیش، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با «عبدالله بن حسن النعیمی» همتای بحرینی در منامه توافقنامه امنیتی را امضا کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار