رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

امنیت کشور وابسته به صلابت نیروهای مسلح است

حجت‌الاسلام خاقان با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح در هر کشوری گفت: امنیت کشور وابسته به صلابت نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۵۰۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 12February 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمدرضا پور خاقان» رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم تبریز در قیام ۲۹ بهمن حماسه بزرگی را در چهلم شهدای قم آفریدند و نگذاشتند تا شعله‌های فروزان این انقلاب خاموش شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شهر تبریز، علاوه بر اینکه شهر دلاورمردان مبارزه، جهاد و شهادت است، شهر ادب، شعر و مبارزه فرهنگی با دشمنان اسلام و حامی خط سرخ ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح افزود: امینت هر جامعه‌ای وابسته به سلامت و همچنین صلابت و اقتدار نیروی مسلح آن جامعه است.

پورخاقان بیان کرد: نیروی مسلح باید ریشه در اعتقادات داشته باشد چرا که نیروی مسلحی می‌تواند امنیت را برای جامعه به ارمغان آورد که تحت پرچم خدا باشد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده نیز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح، یکی از بازوان پرتوان نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: سازمان قضائی نیروهای مسلح، حامی و پشتیبان نیروهای مسلح در راستای سالم نگه داشتن این سازمان، رسیدگی به پرونده‌های مربوطه و اجرای دوره‌های آموزشی به منظور مقابله با موضوعاتی که شایسته نیروهای مسلح نیست، تشکیل یافته و در این راستا، خدمات شایسته‌ای را در راستای سالم سازی، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح را انجام داده است.

این مراسم صبح امروز در کانون جوانان بسیج برگزار شد و با قدردانی از زحمات رئیس اسبق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی، عبداله شاکری به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی و سیدمحمدرضا موسوی اقدم به عنوان دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار