با صدور بیانیه ای؛

پارلمان یمن عملیات نیروهای مسلح در عمق خاک سعودی و امارات را ستود

نمایندگان پارلمان یمن با صدور بیانیه ای عملیات اخیر نیروهای مسلح این کشور در عمق خاک سعودی و امارات را ستود.
کد خبر: ۵۰۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ - 12February 2022

پارلمان یمن عملیات نیروهای مسلح در عمق خاک سعودی و امارات را ستودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مجلس نمایندگان دولت نجات ملی یمن (پارلمان) با صدور بیانیه‌ای، عملیات اخیر نیروهای مسلح این کشور در عمق خاک سعودی و امارات را ستود.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان یمن در بیانیه خود ضمن اعلام حمایت همه جانبه از عملیات نظامی در عمق خاک سعودی و امارات، تأکید کردند: این عملیات‌ها با هدف مقابله با جنایت‌های فجیع متجاوزان علیه غیرنظامیان یمنی صورت می‌پذیرند.

نمایندگان پارلمان یمن در ادامه بیانیه خود همچنین تأکید کردند که جهانیان باید در جریان آثار و پیامدهای فاجعه آمیز تداوم محاصره و تجاوز نظامی ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان یمنی قرار گیرند.

پیشتر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپادهای صماد ۳ انجام شد. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار