مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ارتش از خط‌شکنان تحریم‌های دشمن در صنعت دفاعی کشور است

امیر «خلیلی» با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران، ویترینی از محصولات کاملاً ایرانی بر لبه فناوری است، گفت: ارتش از خط‌شکنان تحریم‌های دشمن در صنعت دفاعی کشور است.
کد خبر: ۵۰۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ - 13February 2022

ارتش از خط‌شکنان تحریم‌های دشمن در صنعت دفاعی کشور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «امیرحسین خلیلی» مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگویی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب در ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی، قدرت دفاعی را از دستاورد‌های مهم انقلاب برشمرد و اظهار داشت: راهبرد «ما می‌توانیم»، تبلوریافته در بطن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است، دفاع مقدس به‌عنوان نگینی درخشان در انگشتری انقلاب، دانشگاه خودباوری، خوداتکایی، استکبارستیزی، ولایتمداری و... بود.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خط‌شکنان تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن در صنعت دفاعی کشور دانست و با تأکید بر اینکه صنعت دفاعی ایران، ویترینی از محصولات کاملاً ایرانی بر لبه فناوری است، تصریح کرد: صنعت دفاعی کشور، سد مستحکم بازدارندگی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

امیر خلیلی با اشاره به کارنامه چهل و سه ساله نیروی هوایی ارتش در پاسداری از حریم آسمان ولایت، بر نقش کلیدی نهاجا در استمرار امنیت پایدار حاکم بر آسمان کشور، تأکید و اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی که دانشگاه خودباوری و خوداتکایی بوده است، از یک امنیت کم‌نظیر در منطقه و حتی جهان برخوردار هستیم، بی‌شک آسمان ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیاست.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش بابیان اینکه امروز نیروی هوایی در ساخت محصولات دفاعی مدرن در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد، اورهال برخی جنگنده‌ها را یک دستاورد علمی و فناوری در صنعت دفاعی کشور دانست و تصریح کرد: جریان تولید محصولات دفاعی، امروز در نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش رنگ خودکفایی به خود گرفته است.

امیر خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش‌هایی که امسال توسط نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی به شکل مجزا و مرکب برگزارشده است، قدرت دفاعی ایران را به دوست و دشمن نشان داده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار