معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تلاش سپاه برای تحقق «جهاد تبیین»/ باید آمریکای بدون روتوش را معرفی کنیم

سردار محبی گفت: امیدواریم با استفاده از ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفری که در شبکه فرهنگ‌یاران سپاه تاکنون سازماندهی شده‌اند، بتوانیم تلاش‌های تأثیرگذاری را در راستای تحقق جهاد تبیین انجام دهیم.
کد خبر: ۵۰۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷ - 16February 2022

تلاش سپاه برای تحقق جهاد تبیین/ باید آمریکای بدون روتوش را معرفی کنیمسردار «حسین محبی» معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، در خصوص تلاش‌های این معاونت برای تحقق جهاد تبیین، اظهار داشت: همان‌گونه که دشمن وارد عرصه «جنگ ترکیبی» با ما شده است، ما هم باید در برابر آن‌ها جهاد تبیین ترکیبی داشته باشیم تا افرادی که تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار می‌گیرند، به سوی ناامیدی سوق پیدا نکنند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید در عرصه‌های مختلف جهاد داشته باشیم تا بتوانیم حقایق را آن‌گونه که هست تبیین کنیم، افزود: نکته بعدی این است که به موازات بیان حقایق انقلاب اسلامی باید جهان غرب را هم به چالش بکشیم و دستاورد‌های ضد اخلاقی، ضد خانوادگی و بشریت فرهنگ غرب را برملا کنیم؛ در واقع جهاد تبیین یک بُعد دفاعی دارد و از سوی دیگر در بُعد تهاجمی باید ابعاد ماهیتی فرهنگ آمریکایی و به‌طور کلی غرب را بدون روتوش نشان دهیم.

سردار محبی اضافه کرد: در این‌خصوص ورشکستگی آمریکا در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را باید نمایان کنیم؛ زیرا آمریکا به‌عنوان نماد فرهنگ غرب برای انسجام اجتماعی، خانواده و ارزش‌های اخلاقی نه‌تنها کمترین دستاوردی نداشته، بلکه برعکس دستاورد‌های وحشتناک ضد بشری داشته است؛ به‌عنوان مثال گفته شده چند دانشگاه مهم آمریکا به مناسبت هفته والنتاین می‌خواهند هفته روابط جنسی را برگزار کنند که این یعنی قتل ارزش‌های اخلاقی و بشری.

وی ادامه داد: وقتی دانشگاه کشوری که ادعای سردمداری دیگر کشور‌ها را در جهان دارد، روی چنین موضوعی تمرکز می‌کند، باید به عمق انحطاط اخلاقی آن جامعه پی برد؛ حال در چنین شرایطی باید همان‌گونه که اشاره شد، این واقعیات را با استفاده از جهاد تبیین برای مردم کشورمان و حتی منطقه آشکار کنیم.

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: بر این اساس امیدواریم با استفاده از ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفری که در شبکه فرهنگ‌یاران سپاه تاکنون سازماندهی شده‌اند، بتوانیم تلاش‌های تأثیرگذاری را در راستای تحقق جهاد تبیین انجام دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها