فیلم «موقعیت مهدی» شخصیت شهید باکری را به نسل امروز شناساند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و سازمان بسیج هنرمندان استان در بیانیه‌ای از دست‌اندرکاران فیلم «موقعیت مهدی» تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۰۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 13February 2022

فیلم «موقعیت مهدی» شخصیت و سیمای نورانی شهید مهدی باکری به نسل امروز باز شناساندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی و سازمان بسیج هنرمندان استان در بیانیه‌ای از دست‌اندرکاران فیلم «موقعیت مهدی» تقدیر کردند.

در این بیانیه آمده است:

«بی شک سردار شهید «آقا مهدی باکری» نماد غیرت آذربایجان، فرمانده سلحشور لشکر عاشورا و رزمنده مخلص و بی ادعای جبهه های دفاع مقدس بوده که قبل و بعد از شهادتش از چهره های تاثیرگذار تاریخ معاصر، الگوی جوانان دوستدار انقلاب و پاسدار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می رود و هنوز هم تاثیر معنوی، فکری و اندیشه و اخلاق و منش اجتماعی اش روز به روز در دل و جان ملت قدرشناس ایران پرتوافکن و تزاید است.

تبیین حقیقت شخصیت تابناک این انسان مومن و مجاهد فی سبیل الله و جوان رزمنده و جانباز، تاکنون متاسفانه از لای کتابها و مصاحبه ها و گفت و گو ها فراتر نرفته بود اما تهیه فیلم هنری و سینمایی «موقیت مهدی» و نیز اکران آن همزمان با دهه مبارک فجر 1400 ، اقدامی شایسته و قابل تقدیر است که توانست در بازشناسی و شناساندن شخصیت و سیمای نورانی شهید مهدی باکری به نسل امروز به زبان و بیان هنری گامی بسیار تاثیرگذار بردارد.

سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی با سپاس از همه عوامل ارجمند این فیلم شایان تحسین بویژه جنای آقای حجازی فر از خداوند متعال توفیقات روزافزون این هنرمندان عزیز و متعهد را مسالت می داریم و مردم عزیز مخصوصا جوانان غیرتمند انقلابی و میهن دوست را به تماشای فیلم موقعیت مهدی دعوت می نماییم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار