فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه

سردار «ریحانی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت چهار هزار واحد مسکونی سپاه پاسداران استان کرمانشاه، گفت: یکی از طرح‌های فرهنگی تاریخی استان با عنوان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که سال‌ها به دلیل نبود زمین با مشکل مواجه شده بود، در داخل این طرح در حال ساخت است.
کد خبر: ۵۰۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 13February 2022

آغاز ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاهبه‌ گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت چهار هزار واحد مسکونی سپاه پاسداران استان کرمانشاه امروز (یک‌شنبه) توسط وزیر راه و شهرسازی در شهرک ظفر واقع در ورودی شهر کرمانشاه بر زمین زده شد.

سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، در این مراسم اظهار داشت: این واحد‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۴ هکتار احداث می‌شوند.

وی افزود: این طرح شامل ۶۵ بلوک هفت طبقه است که مساحت هر واحد آن ۱۱۵ مترمربع خواهد بود و در مجموع ۵۹۰ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

سردار ریحانی با بیان این‌که تمام زیرساخت‌های لازم هم‌زمان با ساخت واحد‌های مسکونی احداث خواهد شد، عنوان کرد: ۱۱ هکتار از مساحت زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی استفاده خواهد شد و بقیه فضا به اماکن تجاری، معابر، اماکن اداری، فضای سبز، بخش درمانی و ورزشی اختصاص پیدا می‌کند.

به‌ گفته فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، یکی از طرح‌های فرهنگی تاریخی استان با عنوان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که سال‌ها به دلیل نبود زمین با مشکل مواجه شده بود، در داخل این طرح در حال ساخت است.

سردار ریحانی از رفع همه موانع ساخت این چهار هزار واحد مسکونی و بسته شدن قرارداد با پیمانکار‌ها خبر داد و گفت: کار احداث این واحد‌ها آغاز شد؛ اما امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گفته وی، ۲ هزار واحد از مجموع چهار هزار واحد طرح در اختیار شاغلان سپاه استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت و ۲ هزار واحد دیگر هم به بازنشستگان عضو تعاونی ستارگان اختصاص پیدا می‌کند که پیش از این با مشکلاتی مواجه شده بودند.

براساس طرح نهضت ملی مسکن قرار است که طی چهار سال آینده ۱۱۶ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه احداث شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار