مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

مسئولیت‌های اجتماعی باید پیوست دیگر برنامه‌های حوزه دفاع مقدس شوند

سردار مرادحاجتی گفت: فعالیت‌های اجتماعی باید پیوست دیگر برنامه‌های حوزه دفاع مقدس شوند تا مردم برکات این حوزه را با تمام وجود لمس کنند.
کد خبر: ۵۰۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 13February 2022

مسئولیت های اجتماعی باید پیوست دیگر برنامه های حوزه دفاع مقدس شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در حاشیه اهدا 14 سری جهیزیه به خانواده‌های بی‌بضاعت خوزستان اظهار داشت: فعالیت‍‎های اجتماعی باید پیوست دیگر برنامه‌های حوزه دفاع مقدس شوند تا مردم برکات این حوزه را با تمام وجود لمس کنند.

 وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس فقط مبارزه و نبرد با دشمن و ظالم نیست بلکه ابعاد گسترده این مکتب در همه حوزه‌ها قابلیت انتشار دارد.

سردار مرادحاجتی گفت: شاید برای اولین بار است که خانواده‌های نیازمند که بسیاری از آنها هم خانواده ایثارگر و یا رزمنده دوران دفاع مقدس هستند از نهادی که متولی دفاع مقدس است بسته‌های معیشتی و یا جهیزیه دریافت می‌کنند و بی‌شک اعلام رضایت این خانواده‌ها و دعای خیرشان سبب خیر و برکت در امورات روزمره ما خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: خوشحالم که به عنوان سرباز این مملکت توانستم با رایزنی و ارتباط با ظرفیت‌های استان، جهیزیه و اقلامی را برای خانواده‌هایی تهیه کنم که علیرغم مشکلات عدیده مالی و اقتصادی از نظر اعتقادی جز مومن‌ترین خانواده‌ها هستند. خانواده‌هایی که جهیزیه فرزندان شان را از جوار پیکر شهید گمنامی برمی‌دارند که در سن دامادی، برای دین و میهن و اعتقاداتش جان داد و رستگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها