سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید:

بخشی از مشکلات ایثارگران ناشی از عدم اطلاع‌رسانی دقیق است

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دیدار و پیرامون مسائل آموزشی ایثارگران به گفت‌وگو پرداخت.
کد خبر: ۵۰۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 13February 2022

بخشی از مشکلات ایثارگران ناشی از عدم اطلاع رسانی دقیق استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدعلی فقیه سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاونین آن سازمان ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت، از تعامل بسیار خوب آن سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد اظهار داشت: مطابق مفاد اساسنامه طرح شاهد باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرزندان شاهد و ایثارگر مطابق با قوانین موضوعه از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوند.

وی برخی از مشکلات و موارد مطروحه از طرف ایثارگران را ناشی از عدم اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دانست و گفت: ضوابط و مقررات در خصوص نحوه استفاده از سهمیه ایثارگران باید شفاف و منطبق بر استنادات قانونی و قبل از شروع آزمون‌ها باشد.

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در این دیدار آمادگی خود را در خصوص همراهی و همکاری همه‌جانبه با بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد و اظهار کرد: سازمان سنجش همواره خود را موظف می‌داند که منطبق با موازین قانونی در خدمت ایثارگران باشد.

در پایان این دیدار پیشنهاد شد کارگروهی مشترک متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص بررسی راهکار‌های نقض رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری کشور در خصوص تعداد دفعات استفاده از سهمیه در آزمون‌های مختلف تشکیل و طی مکاتبه سه‌جانبه از سوی وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس قوه قضائیه درخواست بررسی، رسیدگی و ابطال رأی صادره مطرح شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار