همکاری نیروی هوایی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم افزایش می‌یابد

ارتقاء همکاری نیروی هوایی به منظور تجهیز و تقویت محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۰۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ - 13February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز با فرمانده پایگاه آموزشی هوانوردی شهید عباس اکبری در محل این پایگاه، دیدار کرد.

«لقمان‌پور» در این دیدار، با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز نیروی هوایی و بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) و همچنین وجود ۹ خلبان شهید نهاجا در استان قم را از افتخارات بزرگ این نیرو در کشور و استان خواند.

سرهنگ خلبان ستاد «محمد کاظمی‌نژاد» فرمانده پایگاه آموزشی هوانوردی خلبان شهید «عباس اکبری» نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، بر همکاری هر چه بیشتر در خصوص جانمایی و ارسال تجهیزات و تقویت محتوایی موزه دفاع مقدس و همچنین برنامه ریزی لازم برای نقش آفرینی در کنگره ملی شهدای استان تاکید کرد.

در دیدار فوق، وحید رسولی و سید حسین حسن‌زاده مدیران ادبیات و هنری و اسناد و مدارک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حجت الاسلام کریم اسدی مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه شهید اکبری و مهدی شب‌رنگ نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی هوایی در قم حضور داشتند و تابلوی تصاویر خلبانان شهید استان قم از سوی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان به این پایگاه اهدا شد.

همکاری نیروی هوایی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم افزایش می‌یابدهمکاری نیروی هوایی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم افزایش می‌یابدهمکاری نیروی هوایی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم افزایش می‌یابدهمکاری نیروی هوایی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم افزایش می‌یابد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار