شرف و دفاع از کشور را نمی‌توان روی میز مذاکره گذاشت

«کرمی» رونمایی از موشک جدید سپاه را افتخارآفرین دانست و گفت: قضیه برجام جدا است و عزت، شرف و دفاع از کشور را نمی‌توان روی میز مذاکره گذاشت.
کد خبر: ۵۰۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 13February 2022

شرف و دفاع از کشور را نمی‌توان روی میز مذاکره گذاشتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «غلامحسین کرمی» عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، امروز در اجرا طرح آبرسانی به 39 روستا دشتی و تنگستان با مشارکت وزارت نیرو و سپاه پاسداران یکی از دغدغه‌های مهم این شهرستان‌ها را تأمین آب شرب دانست و اظهار داشت: روستاهای بخش ساحلی تنگستان و دشتی دچار مشکلات تأمین آب شرب هستند که خدمات سپاه در اجرا این طرح قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه با ورود سپاه پاسداران، مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف می‌شود گفت: خدمات و تلاش سپاه پاسداران در همه عرصه‌های نظام اسلامی قابل تقدیر و سپاس است که با ورود به اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی، شاهد عمران و آبادانی این نقاط خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران در همه امور را منشا خیر و برکت دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران طرح آبرسانی امروز را با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان اجرا می‌کند چون روحیه جهادی و انقلابی در کارکنان این نیرو نهادینه شده است.

کرمی رونمایی از موشک جدید سپاه را افتخارآفرین دانست و با اشاره به برجام بیان کرد قضیه برجام جدا است و عزت، شرف و دفاع از کشور را نمی‌توان روی میز مذاکره گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار