رییس پلیس فتا انتظامی کشور:

اولویت پلیس فتا نظارت بر استارت آپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی است

سردار مجید گفت: نظارت بر فعالیت استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی یکی از اولویت‌های اصلی در ماموریت‌های پلیس فتا است.
کد خبر: ۵۰۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 14February 2022

نظارت بر فعالیت استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی از اولویت‌های اصلی ماموریت پلیس فتابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «وحید مجید» رییس پلیس فتا انتظامی کشور در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران و فعالان حوزه کسب و کار‌های اینترنتی در کشور با اشاره به علاقه‌مندی و میزان استقبال بالای هموطنان گرامی در بهره مندی از خدمات کسب و کار‌ها در فضای سایبر، نظارت بر فعالیت استارت آپ‌ها را یکی از اولویت‌های اصلی ماموریتی پلیس فتا برشمرد.

وی ضمن بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی واحد کسب و کار اینترنتی در کشور مشغول به فعالیت هستند، توجه به خدمات رسانی مطلوب به کاربران و متقاضیان را بسیار مهم عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی شیوع کرونا ویروس در دنیا و به خصوص کشور ایران و معطوف شدن توجه به ظرفیت فضای سایبر را یکی از علت‌های اصلی استقبال کاربران از دریافت خدمات از استارت‌ها برشمرد و گفت: شناسایی بستر‌های فنی جرم و اهتمام جدی در خدمات رسانی بهتر به متقاضیان از وظایف اصلی فعالان حوزه کسب وکار‌های اینترنتی است.

رییس پلیس فتا انتظامی کشور ادامه داد: رسیدگی به مشکلات استارت آپ‌ها و استفاده از پیشنهادات فعالان در حوزه کسب و کار‌های اینترنتی در ارائه خدمات مطلوب‌تر به کاربران یکی دیگر از اهداف این جلسه هم اندیشی بود؛ ارائه راهکار‌های فنی و تخصصی، پیش بینی و کاهش روش‌های ارتکاب به جرم و کلاهبرداری از سوی مجرمان سایبری نیز در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با تاکید بر اعلام همکاری و حمایت پلیس فتا از تمامی حوزه‌های فعالان کسب و کار اینترنتی در کشور؛ تداوم جلسه‌های هم اندیشی با کسب و کار‌ها را به منظور افزایش دانش فنی و تخصصی پیشگیری از وقوع جرایم سایبری را ضروری دانست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار