وزارت بهداشت فلسطین:

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یک جوان فلسطینی ۱۷ ساله بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از درگیری با نظامیان صهیونیست در غرب جنین به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۰۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 14February 2022

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه از شهادت یک جوان فلسطینی به اسم «محمد اکرم طاهر ابو صلاح» از اهالی شهرک «الیامون» در جنین خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین در توضیح این حادثه افزود: ابو صلاح ۱۷ ساله بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از درگیری‌های شب گذشته با نظامیان صهیونیست در شهرک «السیله الحارثیه» در غرب جنین به شهادت رسید. در این درگیری‌ها دست کم ۱۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

سازمان هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد که در درگیری‌های یکشنبه شب فلسطینیان با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی، ۳۱ فلسطینی زخمی شدند. ۱۲ فلسطینی هم در جریان این درگیری‌ها به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه خود را علیه فلسطینی‌ها در شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری با هدف تضعیف و منصرف کردن آن‌ها از گزینه مقاومت و در راستای تلاش‌های مستمر برای یهودی سازی این منطقه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها