رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

همکاری بسیج با وزارت نیرو برای آب‌رسانی به ۷۲۰۰ روستا

سردار سرتیپ سلیمانی گفت: سازمان بسیج مستضعفین با وزارت نیرو توافق کرده که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تا سه سال آینده برای هفت هزار و ۲۰۰ روستای فاقد آب آشامیدنی کار آب‌رسانی را به سرانجام برساند.
کد خبر: ۵۰۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 14February 2022

برای آبرسانی به ۷۲۰۰ روستا با وزارت نیرو توافق کردیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح طرح‌های آب‌رسانی به روستا‌های کشور با بیان اینکه به‌مناسبت سالروز میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع)، آب‌رسانی به ۱۱۰ روستا از مجموع روستا‌هایی که در این طرح باید آب‌رسانی شوند، آغاز شده است، اظهار داشت: ساکنان تمام روستا‌هایی که اکنون کار آب‌رسانی به آنان آغاز می‌شود تا قبل از تابستان سال آینده از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج انتفاعی از فعالیت‌های آب‌رسانی در روستا‌های کشور ندارد، تاکید کرد: آب‌رسانی به روستا‌های کشور به شکل کاملاً جهادی و با بهره‌گیری از توان مهندسی و فنی گروه‌های جهادی و داوطلبان بسیجی انجام می‌شود و بسیج هیچ انتفاع مادی از اجرای این پروژه‌ها ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش داریم با همان روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس به مردم خدمت کردیم، این روحیه را در آب‌رسانی به مناطق محروم متجلی کنیم.

سردار سلیمانی افزود: توجه به تأمین آب کشاورزی، تولید محصولات کشاورزی و راهبردی و سایر موضوعات در هماهنگی با دولت، انجام خواهد شد و اکنون با دولت در حال توافق هستیم که در این عرصه و در موضوعاتی که دولت نیازمند نقش‌آفرینی سازمان‌یافته و مردمی برای پیشبرد امور است، در امتداد مسئولیت دستگاه‌هایی که مسئول هستند کار را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها