مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

پیوند معنوی شهدا با نسل‌های مختلف ناگسستنی است

سردار مرادحاجتی گفت: امزوز درس بزرگی از نوجوانی گرفتم که برای قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام حاضر شده بود. نوجوانی که نشان داد پیوند عاطفی و معنوی شهدا با همه نسل‌ها همچنان برقرار و ناگسستنی است.
کد خبر: ۵۰۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲ - 16February 2022

پیوند معنوی و عاطفی شهدا با نسل های مختلف، ناگسستنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در حاشیه بازدید از مقبره شهدای گمنام شهرک نفت اهواز اظهار داشت: امزوز درس بزرگی از نوجوانی گرفتم که برای قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام حاضر شده بود. نوجوانی که نشان داد پیوند عاطفی و معنوی شهدا با همه نسل ها همچنان برقرار و ناگسستنی است.

وی افزود: لحظاتی بود که نوجوان اهوازی را رصد می کردم که پس از بازی در پارک و اسکیت سواری در جوار شهدای گمنام به یکباره مسیر عوض کرد و بر بالین شهدا نشست و برایشان صلوات فرستاد. نوجوانی که شاید قرائت فاتحه را نیز به درستی بیان نمی کرد بر مزار شهدای گمنام نشست و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ادامه بازی اش پرداخت.

سردار مرادحاجتی گفت: رسالت شهدا در همین تاثیرگذاری هاست و رسالت ما نیز در اینکه کجا شهدای گمنام را به خاک بسپاریم در همین است که بتوانیم باعث تحول جامعه شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ذات ملت بزرگ ما شهیدپروری است و همه می دانند که شهدای عزیز ما متعلق به حزب، گروه و گرایش خاصی نبودند و همین باعث می شود که تکریم شهدا، مرد و زن و پیر و جوان نشناسد. امروز همین صلوات و فاتحه نوجوان اهوازی و ارادتش به شهدای گمنام نشان داد که نسل شهید فهمیده ها و «بهنام محمدی» ها و لندی ها هنوز زنده و برقرارند و کار ما در مقابل این نسل، سخت تر از همیشه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار