نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس:

فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است

«آزاد» گفت: فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است و امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.
کد خبر: ۵۰۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 14February 2022

فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «الهام آزاد» نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و «محمود اشکستانی» سرپرست بنیاد شهید با خانواده معظم شهیدان «علیرضا صمدی عشین»، «غلامرضا فلاحتی نایینی» و «رضا رضایی کمال آباد» دیدار و از آنها دلجویی کردند.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

آزاد تصریح کرد: فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است و امروز با حضور در منازل این عزیزان از رشادت‌ها و ایثار آنها تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

وی در این دیدارها ابراز داشت: مادران و همسران معظم شهدا به واسطه آنکه عزیزان خود را راهی میادین نبرد وتقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند، حقی عظیم بر گردن نظام و مسئولان دارند. 

در ادامه اشکستانی سرپرست بنیاد شهید اصفهان عزت و اقتدار کشور در جهان را ناشی از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های سرافراز این افراد دانست و متذکر شد: هر چه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار