سفیر تهران در دمشق:

محور مقاومت، ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت که پیام روشن و شفاف انقلاب اسلامی، حمایت از مظلومان و حق ملت‌ها در تعیین سرنوشت است؛ به ویژه ملت مظلوم فلسطین.
کد خبر: ۵۰۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 14February 2022

محور مقاومت، ثمره پیروزی انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و شخصیت‌های بسیاری در آن حضور پیدا کردند و گفتند که پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی مسائل بر حق به‌ویژه فلسطین و سوریه است.

«مهدی سبحانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، امروز (دوشنبه) به پایگاه خبری العهد گفت: انقلاب اسلامی، به منزله انفجار نور بود و ملت غیور و آگاه ایران، ۴۳ سال پیش، با رهبری یک فقیهِ عالم به تعالیم اسلامی، موفق شد، رژیم شاه را سرنگون کرده و نظام اسلامی جدید را پایه‌گذاری کند.

وی تأکید کرد: پیام روشن و شفاف انقلاب اسلامی، «حمایت از مظلومان و حق ملتها در تعیین سرنوشت است؛ به ویژه ملت مظلوم فلسطین... پیام انقلاب و اهداف آن باعث شد که دشمنان از روز نخست پیروزی، با آن بجنگند و برای سرنگونی آن تلاش کنند، ولی این انقلاب تا به امروز پابرجاست».

سفیر تهران خاطرنشان کرد: محور مقاومت، ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است؛ این انقلاب، متعلق به مردم فلسطین، سوریه و همه کسانی است که امروز را با ما جشن می‌گیرند.

«سمیر الرفاعی» سفیر فلسطین در دمشق نیز گفت: ملت فلسطین در کنار ملت ایران، این پیروزی را جشن می‌گیرند. وی تأکید کرد که مردم فلسطین، قدردان دولت و ملت ایران و نقش برجسته آن در حمایت از مسئله فلسطین هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها