عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از معماری ایرانی اسلامی‌ در مراکز فرهنگی دفاع مقدس

آیت‌الله «اسلامی» گفت: استفاده جدی از معماری ایرانی اسلامی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین موجب تسریع در مفهوم ارزش‌های انقلاب و شهدا است.
کد خبر: ۵۰۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ - 14February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، آیت‌الله «علی اسلامی» عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه بررسی آخرین روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: استفاده از معماری ایرانی اسلامی در ساخت این مجموعه بزرگ فرهنگی استان می‌تواند جذابیت‌های بسیار خوبی جهت انتقال بهتر مفاهیم ایثار و شهادت و دفاع مقدس به نسل‌های جدید جامعه داشته باشد و مدیران این مجموعه بایستی این موضوع را جدی بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها مراکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: با برگزاری برنامه‌های مهم و بزرگ فرهنگی و مذهبی در مراکز فرهنگی دفاع مقدس می توان نقش شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ حق علیه باطل را بهتر و زیباتر به جامعه بالاخص نسل جوان تبیین کرد، زیرا با زنده نگه داشتن آثار و اهداف شهدا و ایثارگران دفاع مقدس می‌توان نهضت بزرگ کربلا را زنده نگه داشت.

امام جمعه شهر تاکستان خاطر‌نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین باشیم و قطعا در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار