مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

موزه دفاع مقدس خرمشهر نماد مظلومیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس است

سردار مرادحاجتی، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را نماد و سمبل مظلومیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: موزه جنگ خرمشهر به عنوان اولین موزه کشور در حوزه دفاع مقدس همیشه میزبان رخدادهای بزرگی بوده و هست.
کد خبر: ۵۰۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 14February 2022

موزه دفاع مقدس خرمشهر نماد و سمبل مظلومیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در مراسمی از زحمات چندین ساله «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر تقدیر کرد.

وی در این مراسم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را نماد و سمبل مظلومیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: موزه جنگ خرمشهر به عنوان اولین موزه کشور در حوزه دفاع مقدس همیشه میزبان رخدادهای بزرگی بوده و هست و این ظرفیت در هیچ کجای دیگری دیده نمی شود.

سردار مرادحاجتی افزود: ساختمان موزه خرمشهر به تنهایی یک موزه است ضمن اینکه این جغرافیای مقدس هم میزبان جنگ بوده است، هم میزبان کاروان های راهیان نور است و هم مسیر عبور زائرین اربعین حسینی که از کربلای ایران راهی کربلای معلی می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تقدیر از زحمات جهادی سروان پاسدار «عبدالامیر عریضاوی» که برای ادامه خدمت راهی خراسان رضوی شده با اهدا لوح سپاس برای وی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار