در آستانه سالروز ولادت امام علی (ع) صورت گرفت؛

دیدار فرمانده «نهاجا» با پدران شهدای خلبان نیروی هوایی

امیر سرتیپ «واحدی» بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با تعدادی از پدران شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش دیدار و از مقام شامخ آن‌ها تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۰۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 14February 2022

دیدار فرمانده «نهاجا» با پدران شهدای خلبان نیروی هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با پدران شهدای خلبان این نیرو که به‌منظور گرامیداشت سالروز ولادت امیرالمومنین امام علی (ع) و روز پدر انجام شد، اظهار داشت: تفکر شهادت که در رگ و خون شهدا جاری و ساری بود، حاصل دسترنج شما پدران مکتبی است.

وی افزود: پدران شهدا علاوه بر پدر بودن داغ و غم از دست دادن فرزند را چشیده‌اند؛ فرزندی که خود را فدای عزت و آرامش وطن و مردمش کرد.

امیر واحدی با بیان اینکه شما پدران شهید با صبوری خود انقلابی جدید در بعد هجران خلق کردید، تصریح کرد: وجود شما پدران شهدا مایه برکت و رحمت برای نیروی هوایی الهی است و خواسته ما از شما بزرگواران این است که ارتباط و نزدیکی خود را با ما حفظ کنید؛ چرا که ما هرچه داریم از برکت خون فرزندان شما و صبوری شما عزیزان است.

فرمانده نهاجا گفت: ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم، آنانی که سر دادند، ولی نگذاشتند حتی یک مشت از خاک پاک کشور عزیزمان ایران به تاراج برده شود؛ لذا ما کارکنان نیروی هوایی الهی از شما عزیزان درخواست داریم که ما را نیز به عنوان فرزند خود بدانید تا ان‌شاالله بتوانیم آرمان‌های الهی آن عزیزان را حفظ کنیم و ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار