رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

توزیع ماهانه هزار میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توسط بسیج

سردار سلیمانی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده ماهانه هزار میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توزیع می‌شود، گفت: در کنار این کمک‌ها، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان، تأمین پوشاک و سایر نیازمندی‌ها نیز انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 14February 2022

توزیع ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توسط بسیجبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز (دوشنبه) در آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا، با تقدیر از همه کسانی که در دوران شیوع کرونا اقدام به کمک به همنوعان خود کردند، اظهار داشت: در کنار تدابیر پیش‌بینی شده برای این امر سپاه و بسیج هم به میدان آمده و به یاری مردم ایران شتافتند.

وی بسیج را به عنوان نیروی در خدمت مردم ایران دانست و افزود: در این راستا طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر روی قطع زنجیره ویروس کرونا عملیاتی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عملیاتی شدن سنت علوی و بزرگ اسلامی با عنوان مواسات و همدلی با همراهی نیروهای بسیج اشاره و تصریح کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۹ که رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به تبیین و مطالبه اجرای این طرح کردند، بسیج به میدان آمده و با سازماندهی ظرفیت‌های مردمی، این طرح را عملیاتی و هم‌اکنون نیز بنا به حکم ضرورت اجرای آن ادامه دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توزیع می‌شود، ادامه داد: در کنار این کمک‌ها آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند، تأمین پوشاک و سایر نیازمندی‌ها نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز بنا به اقداماتی که انجام داده است، جزو سپاه‌های استانی موفق در اجرای طرح کمک‌های مومنانه محسوب می‌شود، افزود: خدا را برای حضور در بین فعالان این حوزه در استان زنجان شاکر هستم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها