مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه «خرمشهر»

سرهنگ «آسمند» از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر (یازدهمین جایزه ادبی یوسف) خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ - 14February 2022

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: این‌جشنواره، یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود و اختتامیه آن خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

وی افزود: حجم آثار ارسالی به این جشنواره باید حداکثر پنج هزار کلمه باشد، همچنین تألیف و ارسال آثار برای همه گروه‌های سنی آزاد است و آثاری که از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیک جشنواره در فرمت‌های doc، docx و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود، به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این رویداد فرهنگی تا پایان اسفند امسال تمدید شده است. گفت: آثاری به این مسابقه راه پیدا می‌کنند که پیش‌تر منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند.

آسمند با اشاره به جوایز برگزیدگان این دوره از جایزه ادبی یوسف، خاطرنشان کرد: جایزه نفر اول جشنواره یکصد میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر دوم ۷۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر سوم۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نفر چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان اسفند امسال به دبیرخانه جشنواره به آدرس یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و یا از طریق پست الکترونیکی جشنواره به آدرس bonyadyasouj۲۰۱۵@gmail.com ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درخشش نویسندگان این استان در دو دوره اخیر جایزه ملی ادبی یوسف، ابراز کرد: این استان در دوره نهم جایزه ادبی یوسف دو مقام شایسته تقدیر کسب کرد و در دوره دهم این جشنواره که در سال جاری برگزار شد، موفق به کسب مقام دوم این جشنواره شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار