انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

یک باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای جنوب غربی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی منهدم و محموله مهمات این باند کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 14February 2022

انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، یک باند قاچاق سلاح و مهمات امروز در مرزهای جنوب غربی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی منهدم و محموله مهمات این باند کشف و ضبط شد.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان خبر داد: از این باند تعداد ۶۴ قبضه کلت کمری و سه هزار فشنگ جنگی کشف و ضبط شده است.

 اداره کل اطلاعات خوزستان ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و فهیم استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار امنیتی و موارد مشکوک را با شماره تماس۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات اطلاع رسانی کنند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان در اوایل ماه جاری  نیز دو باند بین المللی قاچاق موادمخدر را متلاشی و سه نفر از اعضای این باندها را دستگیر کردند. از این باندها ۱۴۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه و ۱۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

در دی ماه گذشته نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران مبارزه با مواد مخدر، موفق شدند بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در مناطق مختلف خوزستان کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار