معاون سیاسی سپاه بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت دفاع هوشمندانه از انقلاب اسلامی برای خنثی کردن جنگ شناختی دشمن

«رضایی» گفت: دفاع منطقی، هوشمندانه و قاطعانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن، برای خنثی کردن قسمتی از این جنگ شناختی دشمن لازم و ضروری است.
کد خبر: ۵۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ - 14February 2022

ضرورت دفاع هوشمندانه از انقلاب اسلامی برای خنثی کردن جنگ شناختی دشمنبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد رضایی» معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در جمع اعضای هیئت رزمندگان شهرستان دشتستان و مجمع انقلابیون این شهرستان اظهار داشت: جنگ روانی و رسانه‌ای در کنار تحریم و فشارهای حداکثری دو محور جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی است.

وی گفت: در این جنگ دشمن با ابزار تحریم و با استفاده از جریان تحریف به فعالیت همه جانبه علیه ملت و انقلاب اسلامی مشغول است و باید با فهم دقیق از فرمان ولی فقیه در جهاد تبیین حضوری مؤثر و ایثارگرایانه داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: دفاع منطقی، هوشمندانه و قاطعانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن، برای خنثی کردن قسمتی از این جنگ شناختی دشمن لازم و ضروری است.

وی افزود: جوان امروز ما باید به خوبی با شرایط سیاه و خفت بار دوران پهلوی آشنا شود تا بهتر شرایط عزتمند و افتخار آمیز نظام اسلامی و حرکت به سمت تمدن سازی نوین آن را درک کند. جنگ امروز اگر چه ترکیبی است اما بیشترین هدف آن حمله به ذهن‌ها، ادراک‌ها و دستگاه‌های محاسباتی است تا بتواند با تأثیر در محاسبات فکری افراد جامعه، به اهداف پلید خود علیه ملت و نظام اسلامی برسد.

رضایی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب صرفاً تعریف یک چشم انداز چهل ساله به صورت تئوریک نیست بلکه مبنا و نقشه‌ای است که باید عملیاتی شود و در این نقشه جوانان مؤمن انقلابی نقش اصلی را در پیاده سازی آن ایفا می‌کنند.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتماد به توان جوانان حزب اللهی و کارآمد حلال مشکلات خواهد بود و می‌طلبد جوانان حزب‌الهی با تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز مطالبه گر این بیانیه را بیش از پیش پیاده‌سازی کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: در این راستا لازم است حلقه‌های محله‌محور نیروهای جوان حزب اللهی به سبک گذشته شکل بگیرد و با حضور و فعالیت بیشتر در امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سایر امور دیگر محور تحولات اطراف خود باشند و همچنین با مسئله یابی و ارائه راهکار در موضوع جهاد تبیین گام‌های عملی و مستحکم بیشتری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: با تمام وجود در مکتب امام روح الله و امام خامنه ای آموخته‌ایم که در دفاع از اصول انقلاب، لحظه‌ای مماشات با منفعت طلبان سیاسی جز خسران و عقب ماندگی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

رضایی افزود: با نگاه به آینده باید برنامه ریزی کرد تا جریان اصیل انقلابی کارآمدی خود را بیشتر از گذشته در حل مشکلات و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نشان بدهد.

وی گفت: جریان انقلابی اگر چه تاکنون نیز به خوبی عمل کرده است اما این در مقابل حمله همه جانبه دشمن در این جنگ ترکیبی، کافی نیست؛ هم باید دفاع کرد و هم باید حمله کرد تا انشاالله به اهداف عالیه تعریف شده در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین ایرانی اسلامی نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار