مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

چابک‌سازی نیروهای مسلح باید دغدغه و اولویت همه فرماندهان باشد

سردار مرادحاجتی ضمن تقدیر از اقدامات عمرانی، فرهنگی و ورزشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: چابک‌سازی نیروهای مسلح باید دغدغه و اولویت همه فرماندهان باشد.
کد خبر: ۵۰۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ - 14February 2022

چابک سازی نیروهای مسلح باید دغدغه و اولویت همه فرماندهان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در مقر فرماندهی ارشد آجا در جنوب غرب از ظرفیت های این قرارگاه دیدن کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات عمرانی، فرهنگی و ورزشی امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب اظهار داشت: چابک سازی نیروهای مسلح باید دغدغه و اولویت همه فرماندهان باشد.

سردار مرادحاجتی گفت: ارتش انقلابی ما به نظم و اقتدار، مشهور است و نیروهای ارتشی از سرباز تا فرماندهان ارشد همه باید نمونه بارز یک نظامی مقتدر ایرانی باشند که به لطف خدا هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: نیروهای سرباز و کادر امروز ارتش باید در کنار مهارت های نظامی و آموزشی در طراوت و شادابی زبانزد باشند چون اگر روحیه و نشاط نیروهای جوان نظامی ما بالا برود به همان اندازه کارآیی و راندمان نظامی و مقتدرانه آن ها نیز بالاتر خواهد رفت.

امیر بیدادی نیز در ادامه به ساخت سالن پیشرفته بدنسازی و زمین چمن مصنوعی فوتبال و دیگر امکانات ورزشی برای نیروهای سرباز و کادر اشاره کرد و بیان داشت: سربازان و درجه داران قرارگاه مثل فرزندان ما و شبیه به یک خانواده بزرگ هستیم و ما در تلاشیم که بهترین امکانات را برای این عزیزان مهیا کنیم که برای انجام ماموریت های شان شادابی و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار