مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا:

تلاش برای ایجاد مرکز پیشگیری از سرطان با کمک خیرین/ ۷۵ هزار بیمار سرطانی تحت پوشش موسسه امدادگران عاشورا است

سردار فتحیان با بیان اینکه موسسه امدادگران عاشورا تاکنون ۷۵ هزار بیمار سرطانی را تحت پوشش قرار داده است، گفت: این موسسه آماده است در راستای کمک به نظام سلامت مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان ایجاد کند.
کد خبر: ۵۰۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 15February 2022

۷۵ هزار بیمار سرطانی را تحت پوشش داریم/ ایجاد مرکز پیشگیری از سرطان با کمک خیرینبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «نصرالله فتحیان» مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا در نوزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در دفاع مقدس به فرمان امام راحل لبیک ‌گفتیم و در سخت‌ترین حلقه سلامت که تخلیه مجروحان در زیر آتش بود حضور یافتیم و با برقراری پست‌های امداد و بیمارستان‌های صحرایی اقدام به درمان مجروحان کردیم و امروز هم اصول و ارزش‌های ما در این ‌موسسه همان اصول و ارزش های دوران دفاع مقدس است و خود را جدای از مردم نمی دانیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار بیمار سرطانی را تحت پوشش داریم، افزود: در دوران دفاع مقدس ۱۵۰ هزار رزمنده در بخش بهداری جنگ حضور داشتند که از این تعداد ۲۰ هزار نفرشان را توانستیم در موسسه امدادگران عاشورا جذب کنیم و البته در صدد هستیم تمام این ۱۵۰ هزار نفر را به تدریج به عضویت این موسسه در بیاوریم.

فتحیان ادامه داد: ما در این موسسه دارای برنامه پنج ساله هستیم و طبق این برنامه حرکت ‌می‌کنیم؛ اعضای این موسسه چون امدادگر هستند در هر حادثه‌ای مانند وقوع سیل یا همین طرح واکسیناسیون کرونا داوطلبانه حضور می‌یابند و حتی در راه دفاع از سلامت مردم دو شهید عزیز هم تقدیم کردیم.

وی اضافه کرد: امسال ۲۲ میلیارد تومان بابت درمان بیماران سرطانی ‌تحت پوشش هزینه کردیم و این در حالی است که امسال ۱۱ هزار مددجو جدید را نیز تحت پوشش قرار دادیم.

مدیر عامل موسسه امدادگران عاشورا تصریح کرد: اعلام می‌کنیم که می‌توانیم در کمک به نظام سلامت مرکز ‌پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان را ایجاد کنیم و امیدواریم با مساعدت وزارت راه برای تامین زمین و وزارت بهداشت برای صدور مجوز، این مرکز‌ را با‌ کمک خیرین ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار