مراسم جشن میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر در هندیجان برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر بارعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اهالی روستای امامزاده عبدالله، زائران، بسیجیان خواهر و برادر، پیشکسوتان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 15February 2022

مراسم جشن میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر در هندیجان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهدا، طاهره، آستان مقدس امامزاده عبدالله و دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان هندیجان، امروز مراسم جشن میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر بارعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اهالی روستای امامزاده عبدالله، زائران، بسیجیان خواهر و برادر، پیشکسوتان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «یوسف نادری» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان با تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر اظهار داشت: امام علی (ع) اسوه صبر و شجاعت بود که از علم هستی توسط پیامبر اسلام برخوردار شد و تمام زندگی اش را وقف اسلام نمود.

وی افزود: ذکر فضائل امام علی (ع) عبادت است و همچنین نشستن در مجالس امام علی (ع) عبادت است و ماهر چه داریم از وجود بابرکت آقا و مولایمان علی علیه السلام است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: مقام پدر در بالاترین جایگاه نزد خداوند متعال قرار دارد و در جای جای قرآن، سوره بقره در مورد مقام پدر و احسان به پدر و مادر سفارش شده و بعد از توحید سفارشات فراوانی در مورد ارزش و مقام پدر و مادر گفته شده است.

وی با بیان احترام به پدر و مادر گفت: اطاعت از پدر و مادر طبق فرمایشات خداوند و پیامبر اسلام و اهل بیت علیه السلام واجب است.

در پایان این مراسم از پدر شهیدان «شیخ سالم درویشی»، «شیخ، ولی الله درویشی» و «نعمت الله عبداله زاده» به شایستگی تقدیر شد و به کسانی که نامشان علی بود نیز هدایائی اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار