با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با ارسال پیامی میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ - 15February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با ارسال پیامی میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

ماه رجب، ماه میلاد یگانه مردی است که در خانه کعبه چشم به جهان گشود. او آمد تا عدالت را معنی بخشد و شجاعت را تمام کند و معرفت ذات حق را به کمال برساند.

نامگذاری تاریخ ولادت امام علی (ع) با نام روز پدر و روز مرد در تقویم کشورمان نشان از جایگاه شامخ پدرانی دارد که علی وار در مسیر زندگی شان تلاش می کنند.

اینجانب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین، حضرت علی (ع) و روز پدر را صمیمانه به همکاران سختکوشم که حافظ و انتقال دهنده حماسه های مردان بزرگ صحنه های ایثار و شهادت تاریخ بی بدیل این مملکت اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه پدران شهدای عزیز، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت امیر المومنین امام علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار