نماینده مردم در مجلس:

دستاورد‌های انقلاب باید در معرض تماشای مردم گذاشته شود

زاهدی گفت: مسئولین باید در ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان خود بیایند و دستاورد‌های بزرگ انقلاب را به معرض تماشای مردم بگذارند.
کد خبر: ۵۰۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 15February 2022

دستاورد‌های انقلاب باید در معرض تماشای مردم گذاشته شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدمهدی زاهدی» نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی  با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در هفته‌های اخیر به موضوع جهاد تبیین اشاره کردند لذا وقتی حرف از دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌شود ما باید بکوشیم تا این دستاورد‌ها را به درستی تبیین کنیم.  

نماینده مجلس گفت: همچنین ضد انقلاب و دشمنان انقلاب تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته اند تا در فضای مجازی و رسانه‌ای که در اختیار دارند، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و آن‌ها را تخریب کنند.

نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس تصریح کرد: جهاد تبیینی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی امری بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مسئولین باید در ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقاً با تمام توان خود بیایند و این دستاورد‌های بزرگ را به معرض تماشای مردم بگذارند.

 نماینده مجلس اظهارداشت: جوانان ما باید بدانند ما کجا بودیم و امروز کجا قرار داریم لذا ما در مباحث مختلفی به پیشرفت‌های بزرگی رسیدیم به عنوان مثال ما در مباحثی همچون آزادی، امنیت و استقلال به دستاورد‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم که باید این دستاورد‌ها به درستی تبیین شود.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار