رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران:

فرزندان شهدا علمداران «جهاد تبیین» هستند

حجت الاسلام ربانی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا علمداران «جهاد تبیین» هستند، گفت: فرزندان شهدا با خون شهید خود در تولد و رشد انقلاب سرمایه گذاری کردند و قطعا تبلیغ آن‌ها در جهت حفظ ارزش و آرمان‌های انقلاب و اسلام اثرگذارتر از بقیه خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 15February 2022

دیدار رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با فرزندان شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جمعی از فرزندان نخبه شهدای استان قم و فعال در عرصه علم و فناوری به مناسبت ۱۳ رجب، سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر با حجت‌الاسلام «سیدحسن ربانی» رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران امروز (سه‌شنبه) دیدار کردند. 

حجت‌الاسلام ربانی در این دیدار، با ابراز خرسندی از ابتکار و خلاقیت‌های فرزندان شهدا اظهار داشت: امیدواریم این ابتکارات و این خلاقیت‌ها استمرار داشته باشد و انتظار داریم همانند پدران شهید خود با خلاقیت و ابتکار در عرصه‌های مختلف پیش قراول و پیشگام باشند و شاهد نقش راهبری آن‌ها در جامعه باشیم.

وی افزود: شما خواهران و برادران تحصیلکرده، مومن، معتقد و پایه کار باید با برنامه ریزی پنج ساله در عرصه‌های مختلف خوش بدرخشید و به نقطه هدف برسید؛ فرزندان شهدا باید در عرصه‌های علمی و معنوی جزو نفرات برتر باشند و برای تحقق این موضوع نیاز به ارتقاء تحصیلی و مهارتی تمامی فرزندان شهدا داریم.

ربانی فرزندان شهدا را علمداران جهادتبیین در جنگ روانی عصر حاضر خطاب و از آن‌ها به‌عنوان بهترین گزینه برای جهاد تبیین یاد کرد و افزود: فرزندان شهدا با خون شهید خود در تولد و رشد انقلاب سرمایه گذاری کردند و قطعا شعار و تبلیغ آن‌ها در جهت حفظ ارزش و آرمان‌های انقلاب و اسلام اثرگذارتر از بقیه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها