پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان در پی شهادت سردار مهدوی‌نژاد

سرهنگ پاسدار «سلامی» با صدور پیامی شهادت سردار«مهدوی‌نژاد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 16February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان  با صدور پیامی شهادت سردار «مهدی مهدوی‌نژاد» را تسلیت گفت.

متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی و شهادت گونه سردار «مهدی مهدوی نژاد» از فرماندهان و پیشکسوتان سال‌های حماسه و افتخار و رئیس فقید شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان سمنان را به خانواده شریف ایشان، مردم شهید پرور و ولایت مدار سمنان و یکایک رزمندگان استان سمنان تسلیت عرض می‌کنم.

کارنامه درخشان این سردار دلاور، سرشار از مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های افتخار آمیزی است که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی نظام از خود به یادگار گذاشته است.

این سردار عزیز با بیش از ۱۰۰ ماه مجاهدت خالصانه در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر یزد، لشکر ۱۷ علی بین ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و پس از آن خدمت در جایگاه جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی ناپذیر سپاه اسلام بود.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره آن سردار گرانقدر برای خانواده مکرم، دوستان و همرزمان و بازماندگان آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند سبحان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار