پیام تسلیت فرمانده سپاه قم به مناسبت شهادت‌ سردار «مهدوی‌نژاد»

سردار «موحد» فرمانده سپاه استان قم در پی شهادت‌ سردار مهدوی‌نژاد، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 16February 2022

پیام تسلیت فرمانده سپاه قم به مناسبت رحلت شهادت‌گونه سردار «مهدوی نژاد»به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، در پی شهادت سردار مهدوی‌نژاد فرمانده اسبق سپاه استان قم، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِن المُومِنِین رِجالُ صدقُوُا ما عاهدُوا الله علیهِ فمِنهُم من قضی نحبهُ ومِنهُم من ینتظِر و ما بدّلُوا تبدِیلا

همزمان با سالروز میلاد مسعود مولای متقیان، امیر مومنان، حضرت علی (ع) روح بلند غیور مرد مجاهد و همرزم سردارسرلشکر شهید آقا مهدی زین‌الدین و فرمانده اسبق لشکر و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان مقدس قم سردارسرتیپ۲ پاسدار حاج مهدی مهدوی‌نژاد آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

آن رادمرد مومن و شهید والامقام که از چهره‌های فرهنگی قبل از انقلاب و مریدان و مبارزان نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم‌الشان (ره) بودند از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در صف مجاهدان ورزمندگان غیور اسلام قرار گرفته و در جوار سرداران رشیدی، چون شهیدان زین‌الدین و صادقی‌ها در لشکر خط شکن ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) در هشت سال دفاع مقدس حضوری مستمر؛ موثر و نقش آفرین داشتند، در این راستا مدال جانبازی و شهید زنده بودن در دفاع مقدس ازجمله افتخارات آن پیشکسوت جهاد و شهادت بود.

ایشان پس ازجنگ تحمیلی همواره در سنگر‌های کلیدی پاسداری از انقلاب و در سطوح عالی‌ترین مقامات فرماندهی دراستان‌های: سمنان، یزد، گیلان و از جمله در دو مرحله فرماندهی لشکر و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم و سپس جانشینی معاونت بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب نمود و پیوسته باعشق وارادت وصف ناپذیر به امامین انقلاب و اندیشه‌های ناب و زلال مکتب اهل البیت (ع) یاد و نام یاران شهیدش را برجسته و زنده نگه میداشت.

بی گمان خدمات خالصانه و بیش از چهل و چند ساله آن شهید سرافراز و مجاهد انقلابی؛ ولائی و با بصیرت، اوراق زرینی بر دفتر خاطرات عمر گرانمایه و با برکتش و موجب بهرمندی خاص از فیض و فضل الهی و عنایات کریمانه بزرگ پاسدار اسلام و قرآن حضرت سیدالشهداء (ع) خواهد بود سوابق ارزنده و تلاش‌های صادقانه آن بقیت‌الشهداء همچون اسطوره‌های نسل اول نهضت و انقلاب و فارغ‌التحصیل مکتب امام عزیز (ره) و دانشگاه جبهه و جنگ و مرید و مطیع فرامین و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و امام‌المسلمین برای نسل جوان کنونی و آینده، حسناتی ماندگار و فراموش ناشدنی است.

آن شهید عزیز و مسافر الی‌الله در چند سال اخیر با تحمل رنج بیماری سخت ناشی از عوارض شیمیائی جبهه و جنگ و پشت سر نهادن مرارت‌های طاقت فرسا اکنون به ندای یاایتها النفس المطمئنّهُ اِرجِعِی اِلی ربّکِ راضیّه مرضیّه فادخُلِی فِی عِبادِی وادخُلِی جنّتِی" لبیک گفته و به یاران شهیدش ملحق و در جوار رحمت و لقای پروردگار رئوف آرمید.

سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با تبریک و تسلیت یاد و نام همیشه جاوید آن فرمانده رشید و شهید دلاور و مجاهد فی سبیل الله را گرامی داشته و به همه بستگان، همرزمان، ارادتمندان، بیت شریف، آقازادگان معظم وبه ویژه همسر مکرمه و صبورشان صمیمانه تبریک و تسلیت گفته و از پیشگاه پروردگار عالم حُسن عافیت و عاقبت و صبر جمیل و اجر جزیل برای ایشان مسئلت می‌نماید. طُوبی له و حُسنُ مآب حشرهُ اللهُ مع اولِیائِهِ بِحُرمُهًِ مُحمدِ وآلِهِ الطاهِرِین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها