نماینده مردم در مجلس:

مذاکرات به مرحله حساسی رسیده است

کوچکی‌نژاد گفت: مذاکرات به مرحله حساس و سختی رسیده است و ما باید دقت کنیم تا رفع کامل تحریم‌ها و استیفای حقوق ملت ایران محقق شود.
کد خبر: ۵۰۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 16February 2022

مذاکرات به مرحله حساسی رسیده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره روند مذاکرات وین، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکیدشان بر آن است که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران باید در مذاکرات وین مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت و شورای عالی امنیت ملی هم به این مسئله اعتقاد دارند و بر این باورند که مذاکرات باید مطابق با قانون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی دنبال شود، افزود: بنابراین تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی و همدلی، مسیر مذاکرات وین به درستی طی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر گونه توافق بین جمهوری اسلامی ایران ایران و گروه ۱+۴ باید در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و نمایندگان مجلس باید در جریان مفاد آن قرار گیرند.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: درست است که ایالات متحده آمریکا به صورت مستقیم در مذاکرات حضور ندارد، اما آنان به صورت غیرمستقیم و از طریق کشور‌های اروپایی در مذاکرات حضور دارند. مذاکرات به مرحله حساس و سختی رسیده است و ما باید دقت کنیم تا رفع کامل تحریم‌ها و استیفای حقوق ملت ایران محقق شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها