روایت تشریحی ـ تصویری از اردوی جهادی دانش آموزی سپاه ثارالله(ع) شیراز

نوجوانان با توجه به شرایط سنی، در اوج فعالیت‌های ذهنی قرار دارند و باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان طرح‌هایی مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۵۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ - 04August 2015

روایت تشریحی ـ تصویری از اردوی جهادی دانش آموزی سپاه ثارالله(ع) شیراز

به گزارش دفاع پرس از شیراز، اردوهای جهادی بسیج سازندگی طرح هجرت 3 به همت حوزه مقاومت دانش آموزی قاسم ابن الحسن (ع) وحوزه حضرت مریم (س)  سپاه ناحیه ثارالله با شرکت 200 دانش آ؛موز وقریب به 2هزار نفر روز فعالیت جهادی در عرصه های نوسازی وبهسازی مدارس شیراز در حال فعالیت هستند.

مسئول حوزه مقاومت دانش آموزی قاسم ابن الحسن (ع) در این باره اظهار داشت: طرح هجرت 3 با همکاری ناحیه یک  آموزش و پرورش و بسیج سازندگی ناحیه ثارالله  هر ساله از ابتدای تیرماه تا آخر مردادماه در سراسر کشور انجام میشود که این طرح در محدوده غرب شیراز به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان از اوایل مرداد،  با 2هزار نفرروز کار فعالیت جهادی در عرصه نوسازی وبهسازی مدارس صورت میگیرد.

کامران کریمی افزود: یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی نوجوانان و جوانان مشارکت فعال و شاداب آنان در سازندگی مادی و معنوی جامعه است و با استفاده از توانمندیها و خلاقیت دانشآموزان، میتوان بسیاری از مشکلات مدارس را حل کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در فصل تابستان و اوقات فراغت دانشآموزان گفت: نوجوانان با توجه به شرایط سنی، در اوج فعالیتهای ذهنی قرار دارند و باید برای غنیسازی اوقات فراغت آنان طرحهایی مدنظر قرار گیرد.

در ادامه  پاسدار زهرا نقدی مسئول حوزه دانش آموزی حضرت مریم (س) سپاه ثارالله(ع) شیراز بیان داشت: فعالیت اردوی جهادی رنگ امیزی ونوسازی  در مدارس  با شرکت هزار نفر روز کارجهادی توسط دختران مقطع دبیرستان ناحیه یک شیراز آغاز شده که امیدواریم بتوانیم روحیه کار وتلاش وابادانی را دربین نوجوانان نهادینه کنیم.

نقدی اظهار داشت: علاوه بر کار وتلاش کار گروهی در راستای ابادانی ،برنامه های فرهنگی حلقه صالحین وکلاس عقیدتی  از برنامه های اردوی 10روزه بسیج سازندگی طرح هجرت 3 دانش اموزی می باشد.

مسئول حوزه دانش اموزی خواهران حضرت مریم (س) سپاه ثارالله با بیان اینکه انتظار ما از بسیجیان و شرکت کنندگان در اردوهای جهادی این است که کار فرهنگی و فرهنگ سازی بکنند. وقتی کار جهادی به صورت گروهی انجام شود نوجوانان دانش اموز  نیز با کار گروهی آشنا و خود نیز در کارهای جهادی پیش قدم می شوند.

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار