فرمانده کل انتظامی کشور:

نهضت روشنگری و تبیین یک وظیفه همگانی است/ نیرو‌های پلیس برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی می‌کنند

سردار اشتری گفت: فرمانده معظم کل قوا بر نهضت روشنگری و تبیین به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید دارند و این نیاز و ضرورتی است که هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را بی اثر می‌سازد.
کد خبر: ۵۰۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 16February 2022
نهضت روشنگری و تبیین یک وظیفه همگانی است/ نیرو‌های پلیس برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی می‌کنندبه گزارش گروه اجتماع دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کشور در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی علمی تخصصی جواد الائمه (ع) «سبزوار» با تبریک اعیاد ماه رجب و ولادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) و روز پدر، اظهار داشت: چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، مقتدرانه، هوشمندانه و عزتمندانه با حضور مردم همیشه در صحنه ارج گذاری و این انقلاب وارد چهل و چهارمین سال عزت و شکوه خود شد.
 
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بصیرت و هوشیاری مردم و خون پاک شهیدان راه اسلام وانقلاب با روحیه جهادی نیرو‌های مسلح مایه سربلندی و اقتدارمان است.
 
وی گفت: فرمانده معظم کل قوا بر نهضت روشنگری و تبیین به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید دارند و این نیاز و ضرورتی است که هجمه‌های رسانه‌ای را بی اثر می‌سازد چرا که دشمنان با خیالی واهی سعی در نا امید سازی مردم کشورمان دارند.
 
سردار اشتری خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر گام دوم انقلاب با بصیرت و آگاهی و حضور مردم و نخبگان و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، سریع‌تر و با برنامه ریزی و قدرتمندانه به پیش خواهد رفت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت پاسداشت نعمت امنیت و سلامت اشاره کرد و گفت: به لطف الهی و رشادت رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت به خصوص شهامت و از خودگذشتگی سید الشهدای راه مقاومت، «حاج قاسم سلیمانی»، کشور عزیزمان با وجود این که در منطقه و کشور‌های اطراف شاهد نا امنی هستیم، از امنیت پایدار و با ثباتی برخوردار است.
 
سردار اشتری گفت: پلیس مقتدر با نیرو‌های زبده، متدین، حرفه‌ای و بهره گیری از تجهیزات روز و فناوری‌های پیشرفته، در برقراری امنیت پایداربه تکالیف خود عمل کرده و در راه امنیت و آسایش مردم جانفشانی می‌کند.
 
وی بهره برداری و افتتاح مرکز آموزشی علمی تخصصی جواد الائمه (ع) انتظامی کشور در سبزوار را کاری بزرگ و ارزشمند برشمرد که حاصل تلاش و زحمات و همکاری مسئولان، مردم، خیران امنیت ساز و فرماندهان انتظامی است و نقش مهمی در ارتقای امنیت و ترغیب جوانان به انجام خدمت سربازی دارد.
 
در ابتدای این جلسه نیز سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده برای راه اندازی و بهره برداری مرکز آموزشی علمی تخصصی جواد الائمه (ع) در سبزوار ارائه کرد و پس از آن فرماندار این شهرستان هم از تلاش‌های صورت گرفته برای راه اندازی این مرکز که از مطالبات دیرینه مردم بوده، تشکر کرد.
 
در این مراسم از خانواده معظم شهید «محبی پارسا» و چند جانباز و پیشکسوت پلیس تجلیل شد.
 
سردار اشتری در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، ساختمان کلانتری ۱۵ امام رضا (ع) و ستاد پلیس راهور سبزوار را نیز افتتاح و محل احداث مرکز آموزش علمی تخصصی جواد الائمه (ع) را کلنگ زنی کرد. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها