فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد؛

تشکیل گروه‌های ویژه برای مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت/ دستگیری چند صد نفر از اراذل و اوباش

سردار اشتری بر تشکیل گروه‌های ویژه برای مقابله قاطعانه با عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی کشور و دستگیری گسترده اراذل و اوباش خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 16February 2022
تشکیل گروه‌های ویژه برای مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت/ دستگیری چند صد نفر از اراذل و اوباشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور  در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان «سبزوار»، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش است که با گزارش‌های مردمی و همچنین اشراف اطلاعاتی پلیس انجام می‌شود.
 
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت عمومی هستند و تعدی به حقوق مردم می‌کنند شناسایی و برابر قانون با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود و در این رابطه گروه‌های ویژه برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش مشخص و در حال انجام ماموریت هستند.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: در روز‌های اخیر چند صد نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده اند و این عملیات گسترده با سرعت صورت گرفته و این افراد به مراجع قضائی معرفی شده اند.
 
سردار اشتری با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: افرادی که بخواهند به نظم و امنیت مردم خدشه وارد کنند، آگاه باشند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد و ما همچنان پیگیر اصلاح قانون بکارگیری سلاح از قوه مقننه، دولت و قوه قضائیه هستیم.
 
وی در پایان با تشکر از مراجع قضائی، عنوان داشت: به نظر می‌رسد، بعد از شهادت سرهنگ «رنجبر» در شیراز با انسجامی که به وجود آمده است هزینه جرم برای مجرمان افزایش یابد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها