با صدور پیامی؛

استاندار مازندران درگذشت پدر شهیدان «ابراهیمی» را تسلیت گفت

استاندار مازندران با صدور پیامی، درگذشت پدر شهیدان «علی و اصغر ابراهیمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 16February 2022

استاندار مازندران درگذشت پدر شهیدان «ابراهیمی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران با صدور پیامی، درگذشت حاج «علی اکبر ابراهیمی» پدر شهیدان سرافراز «علی و اصغر ابراهیمی» را تسلیت گفت. ‎

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر رحلت پدر نمونه دوران و مردی دیگر از قافله پرعظمت جامعه ایثارگری استان، حاج «علی‌اکبر ابراهیمی» پدر شهیدان سرافراز «علی و اصغر ابراهیمی» موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

پدران و مادران بزرگوار شهدا که یکی پس از دیگری از میان ما پر می‌کشند و به ملکوت اعلی می‌پیوندند، بهترین نمونه‌های عشق و ایثار و مجاهدت در راه خدا هستند، که نام، یاد و خاطره پایمردی و استقامتشان در مسیر صیانت از کیان کشور، آرمان‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) برای همیشه در صحیفه پرافتخار تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد بود.

زنده یاد حاج علی اکبر ابراهیمی، پدر دو شهید سرافراز؛ که همه هستی و حیات خود را برای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کف اخلاص نهاد از جمله پدران انقلابی است که دین خود را با تقدیم دو فرزند برومند به انقلاب ادا کرد.

اینجانب مصیبت درگذشت حاج «علی اکبر ابراهیمی» پدر شهیدان سرافراز «علی و اصغر ابراهیمی» را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، جامعه بزرگ ایثارگری استان، مردم ولایتمدار مازندران به‌ویژه مردم شهیدپرور محمودآباد و بیت محترم و معزی تسلیت عرض نموده، از آستان خداوند سبحان، برای آن عزیز سفرکرده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار