نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولین کار فرهنگی را در زندان‌ها در اولویت قرار دهند

«محمدی لائینی» گفت: مسئولین کار فرهنگی را در زندان‌ها در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۵۰۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ - 16February 2022

مسئولین کار فرهنگی را در زندان‌ها در اولویت قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با رئیس اداره کل زندان‌های کشور با بیان اینکه امیداریم در مسیر خدمت به جامعه و مردم موفق باشید، اظهار داشت: جامعه هدف شما نیازمندانه گمنام هستند و خدمت به آنان در پیشگاه خداوند دارای ارزش بالا است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های حقوق بشری؛ حقوق زندانیان و نوع برخورد یک حکومت با زندانیان خود است که شاخصه تمدن یک جامعه هم محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محفوظ بودن یک استثناء است که باید حداقل، بازدارندگی، سازندگی و اصلاح داشته باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: احکام جایگزین یا مجازات جایگزین باید برای افراد صادر شود فقط نمی‌توانند زندان فرستاده شوند؛ حداقل‌ها و بازدارندگی که نفس محفوظ بودن رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما در حبس این است تا سازندگی انجام شود یعنی زیرنظر مسئولین ذی‌ربط کار فرهنگی یاد بگیرند و تفکر و رفتار آن‌ها به جای ترسیدن متحول شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: کار فرهنگی در زندان‌ها از اولویت بالایی برخوردار است؛ اخلاقیات افراد اصلاح شود و متحول شوند.

محمدی لائینی بیان کرد: مسئله اشتغال بسیار حائز اهمیت است و یه جا ماندن باعث بی‌تحرکی می‌شود؛ ایجاد اشتغال باعث سلامت بدنی و بدست آوردن مبلغی برای کمک به خانواده خواهد شد.

وی در پایان گفت: تالیف قلوب بهترین روش محبت است که می‌توان با کمک به خانواده زندانیان این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها