مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

مستندسازی نقش خراسان شمالی در دفاع مقدس نیازمند حمایت مسئولان است

امیر «نجاتی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در مستندسازی نقش استان در دفاع مقدس به حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان نیاز دارد.
کد خبر: ۵۰۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ - 17February 2022

مستندسازی نقش خراسان شمالی در دفاع مقدس نیازمند حمایت مسئولان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با سرهنگ «رضا نجفی» فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش دیدار و انتصاب وی را به این سمت تبریک گفت.

وی در این دیدار، یکی از مأموریت‌های اصلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی را جمع‌آوری و مستندسازی اسناد و مدارک دفاع مقدس، خصوصاً نقش یگان‌های استان در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: ضرورت دارد که ما نقش و عملکرد این یگان‌های قهرمان را گویا و تدوین کرده و به نسل‌های آینده بشناسانیم.

امیر «نجاتی» ادامه داد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در مستندسازی نقش استان در دفاع مقدس به حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان نیاز دارد و ان‌شاءالله با همیاری، همکاری و هم‌افزایی به این کار سرعت می‌بخشیم.

سرهنگ «رضا نجفی» نیز در این دیدار، با اشاره به اهمیت حفظ آثار و اسناد دفاع مقدس، به نقش و عملکرد یگان‌های نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس به‌ویژه نقش پررنگ تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان با تقدیم بیش از ۷۰۰ شهید اشاره و بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار