فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه همدان، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 17February 2022

فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه همدان، امروز (پنج‌شنبه) با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

در این راستا، از زحمات سه‌ساله سرهنگ پاسدار «علی بقایی» در سمت فرماندهی سپاه ناحیه همدان تقدیر و سرهنگ پاسدار «سیدجواد حسینی» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان معارفه شد.

هرجا کار خیری بود، بسیج حضور داشت

سرهنگ پاسدار «علی بقایی» فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان در این مراسم، با بیان اینکه امروز سه سال و ۲۱ روز است که در خدمت بسیجیان بودم، اظهار داشت: نسبت ما با افراد و دستگاه‌ها به اندازه نسبت آن‌ها با انقلاب اسلامی بوده و نوع ارتباط و تعامل ما نیز بر اساس اصل تعاون بود؛ به همین دلیل هرجا کار خیری بود، بسیج حضور داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های «نسل ظهور» و «بنیان مرصوص»، تصریح کرد: بسیج در شهرستان همدان در عرصه امنیت نیز حرف برای گفتن دارد که در همین راستا، امنیت مردم‌پایه محله‌محور نتیجه زحمات بسیجیان است.

سرهنگ «بقایی»، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تلخ‌ترین اتفاق در سه سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: در تمام اتفاقات رخ داده قطعا باقی گروه‌های مردمی نیز حضور داشته و خدماتی ارائه کردند؛ اما بسیج نماد، شاخص، پیش‌برنده و محور است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرموده‌اند که من خود بسیجی‌ام و از خدا می‌خواهم من را با بسیجیان محشور کند، ادامه داد: ایشان در ادامه سخنان خود فرموده‌اند: اگر مسئولان از بسیجیان غفلت کنند، به آتش دوزخ گرفتار می‌شوند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با تأکید بر این‌که برای پیشبرد بسیاری از مسائل کشور و حل مشکلات، مسئولان باید از بسیج بیشتر حمایت کنند، گفت: در حال حاضر ۲۶ پایگاه مقاومت بسیج داریم که ۱۴ پایگاه محل استقرار ندارند؛ کما اینکه از نظر کمی نیز در این عرصه با افزایش ۶۰ درصدی رو به رو بودیم.

وی اظهار داشت: برای ارتقاء پایگاه‌های مقاومت نیازمند کمک مسئولان هستیم؛ پس باید از ظرفیت‌ها و اعتبارات استفاده کنیم و علاوه بر این باید موضوع امنیت مردم‌پایه محله‌محور را نیز مورد توجه قرار دهیم.

تلاش و کوشش لازمه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار «سیدجواد حسینی» فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم، درباره راهبردهای اصلی خود در مسئولیت جدیدش، اظهار داشت: توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) راهبرد اصلی ما برای حرکت به سمت ظهور و رسیدن به هدف نهایی است.

وی کارجهادی، تلاش و کوشش را لازمه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم‌داری و مردم‌یاری سومین راهبرد ماست؛ به همین دلیل در این عرصه خود را نوکر و خادم مردم دانسته و امیدواریم بتوانیم به اقشار مختلف جامعه به ویره قشر محروم کمک کنیم.

این مسئول با تشریح وضعیت کنونی جامعه و نقش بسیج در آن، بیان داشت: در شرایط کنونی اگر همه مسئولان هم‌افزایی داشته باشند، کار‌های بزرگی رخ خواهد داد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار